Fashionshow @ Palladium

Hej på er!

Verkligen lessen för jag inte bloggat på två dar :O Det enda jag har haft tid med är skola, plugg och jobb. Ska alldeles strax i väg till jobbet igen, kul att stå instängd i ett ångbad av fett när solen skiner ute och alla andra har semester :(

I måndags hade jag i alla fal lite kul, gick modell för Moa Magnusson på Palladium. Vdk hade sin modevisning då, Moa hade tillverkat gigantiska ipods i keramik. Verkligen snygga, jag fick bära runt på en lackad i svart helt vitklädd på catwalken. Ganska nervöst måste jag säga att gå ut på podium inför 200 pers. Men det gick galant och var helt klart värt att missa en dag i skolan för :P Tyvärr har jag ingen bild på ipoden, men på sminkningen...Kanske kommer en senare. 

Nu måste jag susa vidare till frukosten, see yah!

dark eyes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0