HappyHappy

Just nu är jag så lycklig, tänk vad "lite" shopping och gott sällskap kan göra :D

Efter skolan var det stan som gällde, men först göra färdigt den där årsredovisningen jag suttit med tre kvällar nu. Äntligen färdig så Johanna och jag stack iväg till UF-kontoret för att lämna den. När det var avklarat väntade storgatan. Mitt första "misstag" var att bara springa in på DinSko... Två darlings råkade suga ut 800 spänn från kontot (inte bra) men just då kändes det underbart! Ett par gräddfärgade till balklänningen och ett par gladiatorspumps till morgonkvällens happening :D

Hittade dessa
...

Sedan träffade vi Jesica och Sara för att käka lite buffé på Akropolis, riktigt gott och mycket trevligt! Kul att träffa Sara igen, det var alldeles för länge sedan.
Bilen upp till västerport och sammarkand, inhandlade en svart paljettklänning tills imorgon, gorgeous kan jag bara säga! Även tre par trosor, men se de är bara till för speciellt utvalda ;) <3

kan tyvärr inte snurra på den, men kommer snurra i den :P

Ja, vad har hänt sedan, lite värkande fötter och snart stekafton hos Jessica. Ska bli riktigt gott med mat igen :D Givetvis trevlans att umgås med bästa flickorna med, kärlek till er. Johanna har bakat kladdkaka, så lite mer mumsmums blir det nog ;) Måste gå nu, ses senare!


Kommentarer
Postat av: Martina

Lisa du kommer dö fattig!

2009-05-08 @ 22:46:34
Postat av: Åsa

Jag har de vita till studenten ;)

2009-05-09 @ 10:46:20
URL: http://alwayslookfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0