Jaha, då va man 19 då ...

Btw så fyller jag 19 idag :P Ännu ett år har gått och för alla er som undrar (typ mormor mf) så känns det bra och jag känner mig inte alls annorlunda! Bara ett år kvar till man får gå på systemet själv xD Det längtar man lite till ändå hehe :P

Så, hur har spenderat min alldeles egna dag? Jo, framför datorn såklart... jäkla samhällsuppsats. Ändå har jag ett ämne jag är jätteintresserad av och kan en hel del om. Men är så trött att man inte kommer någon stans i alla fall! Är det inte ett tecken på skoltrötthet så säg!

Kommentarer
Postat av: JouZ

jag som hade övat på värsta sången och så svara du inte när jag ringer :O Imon ska det firas iaf <3<3

GRATTIS!

2009-05-03 @ 23:57:08
Postat av: Anonym

grattis !

2009-05-05 @ 22:13:47
Postat av: Anonym

Tack :) förlåt, men jag var antagligen på jakt efter choklad då ;P

2009-05-06 @ 10:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0