Pubrunda: Me like

Sitter i skolan nu och borde plugga natur. Känner mig lite trött sedan igår, pubrunda you know :P Den va helt suverän! Sprit, fest, tuschpennor, sönderslitna tee's och glatt sällskap: allt man kan önska :D Men fan vad man såg ut när man kom hem, klotter på armar och mindre smickrande men informativa ord i pannan.... tee som var uppriven ner till naveln, inte kul å flasha boobsen så där men Tilda tyckte tydligen det va asskoj ;) Den bjuder jag på!

Började på Espresso House: blaskig lasagne... Vidare till Sports: bästa jordgubbscidern (MUMS) och sedan de luxe där man träffade trevligt folk från procivitas och sist men inte sämst LOFT/TERASSEN! Snygg och fräsch lokal utomhus, bra musik och dans för hela slanten! Fötterna mådde som de mådde sen, men man får skylla sig själv... Vi är tydligen inte gjorda för att tralla runt i 9,5 cm klackar vilandes på stortån i 8 timmar :S Men idag mår de bättre och längtar efter få trippa hem till Tilda för lite gott fika :)

Hörs sen, kanske kommer lite pic's från igår med... vi får se :P

Kommentarer
Postat av: JeZ

Jag tyckte din panna beskrev dig rätt bra igår ;)

2009-05-27 @ 11:15:31
Postat av: Anonym

Lisa antar att kvällen var allt annat än dålig. :D

Själv hade jag enhel del olika texter på delar av kroppen haha... och på tal om tröjan ojojojjj.

Ha en super bra bal och student dag framöver.

Kram

2009-05-27 @ 18:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0