Sen när ser jag ut som en tant?

Följande har hänt: En kvinna kom med sin son eller barnbarn (kunde inte se skillnaden på haggan), barnet skulle givetvis betala (såååå gulligt) och vet ni vad kvinnan säger till pojken??

"Ge pengen till tanten (TANTEN) och säg vad du vill ha."


Sen när ser jag ut som en tant???????? :O Jag och min arbetskollega blev ganska upprörda över detta kan jag tala om. Okej att mitt hår är superslitet och därför lockar sig lite vid öronen kanske, men bara för det och att jag hade håret i en väldigt "chick" knut ska jag väl inte behöva utstå att bli kallad tant?!

Som straff klippte jag inte av "snopparna" på tantan och hennes barns korvar, mahaha hämden är ljuv :P


Kommentarer
Postat av: Ellie

tanten? hahaha, fy så elakt :O

2009-05-25 @ 20:09:42
URL: http://ellinorwidroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0