Svar till kommentar

Svar till kommentar om förra inlägget: "Lisa du kommer dö fattig!" posted av sis' <3

Svar: Martina, min filosofi är inte att vara rik utan lycklig. Nu råkar det vara så att mina lyckorus brukar komma ifrån att tömma kontot, eller i alla fall innan man ser kontoutdraget. Jag kan meddela att jag fortfarande är lycklig över mina nykomlingar och att dina kläder snart kommer få flytta ur vår gemensamma garderob! I kväll kommer jag vara ännu lyckligare när jag får ha hälften av allt det nya på mig. Tänk vad lycklig du kommer bli när du får se dem in real life och kanske till och med får låna något? :O Huvudsaken är att man är lycklig, sen vad det är som gör en lycklig är upp till var och en. Kanske har man en dyr hobby men so what? Jag super i alla fall inte upp mina få sparade pengar utan delar med mig till dig, bra va? Nu ska jag snart iväg till jobbet och tjäna ihop en slant, kommer stå där hela dan och hoppas på att någon rik man kommer förbi och rövar bort mig i sin limousin ;) Kanske får du åka med älskade syster! Så kan vi leva lyckliga i alla våra dar tillsammans, du är mitt allt (och shoppingen) ;) <333

Kommentarer
Postat av: Martina

Hahah! xD Jag blir med lycklig av mina + dina klädinköp. Men tänkte mer på hur du ska klara dig sen när du flyttar hemifrån :P <3

2009-05-10 @ 14:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0