Utmattad till tusen...

Helt ofattbart trött är jag, eller utmattad psykiskt tror jag. Efter allt plugg i vår och inga riktiga nätter där man verkligen sovit med gott samvete, utan att få gå upp två timmar tidigare än nödvändigt bara för att klara en deadline har verkligen tagit udden av en. Men nu med endast ett matteprov kvar på schemat känns det ganska "lurre" att ta det lite lugnt. Idag sov jag till halv 10 :O inte hänt på länge...

Ja utmattad skulle jag kalla mig själv, så när man nu får chansen att göra något avslappnande med gott samvete är man helt slut ju. Både igår och idag har jag försökt kolla på en film, men somnat båda gångerna en kvart in i filmen. Det är inte det att de är tråkiga (Twilight och ghost town) men jag är så jäkla trött!

Igår somnade jag så hårt och småsnarkade lie med kanske, Martina kastade till och med en kudde på mig utan att jag vaknade! Det är högst ovanligt att jag inte vaknar av sådant, annars vaknar jag bara någon smyger förbi min dörr:S Läskigt...

Annars har jag idag bättrat på brännan och läst ut min bok äntligen! Har inte läst en bok som jag faktiskt vill läsa på 9 månader, bara på grund av skolan. Hur mycket förstör inte skolan ens liv just nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0