Yrket för mig?

Lite sugen på att bli ekonom blir man ju ändå, har suttit i sex timmar nu och bara räknat pengar och skrivit resultatrapporter (för hand!) till företaget. Hehe, ganska jobbigt... ska renskriva det på datan imorgon och även komplitera vissa delar i årsredovisningen. Antagligen kommer övriga anställda bli lite pist off på mig för jag inte gjort klart det idag. Men det tar jag på mig fullt ansvar för, bara vi inte lämnar in sent (för det har ju inte hänt, eller?) ;)
Även om detta tar tid tycker jag det är roligt att skriva det här och hålla på med ekonomin. Synd bara att man inte gjort det lite tidigare, men man lär av sina misstag.
Så, nu är det dags för matte, svenska och samhållsläxorna att bli klara med. Kanske hinner med lite grey's anatomy med :D Bästa serien för tillfället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0