bandaid!

Blev ingen promenad igår, ingen dans heller. Det regnade o sen skulle Jessica inte dansa så då ville inte jag heller... Kompenserade med att gå en mil idag och ska ut på dansafton imorrn med Jessica på Oléo :) Va hos Joel hela kvällen istället på lite mys med julmust, julklappsinslagning och julmusik :) Jag börjar tycka det är kul att slå in paket igen faktiskt, tur att jag slipper köpa några i år i alla fall :P Det va supermys hos Joel i alla fall, han bor så fint! :)

Efter att blivit utsparkad vid halv 9 gick jag en mil som sagt och satte även ett ljus hos älskade farmor med. Lilla söta farmor, saknar dig så <3

Paul och jag va även och vaccinerade oss, är du happy nu mormor?? Kommer inte dö, lovar! Det gjorde lite ont måst jag säga. Hon högg ju bara in den i armen efter att ha tappat den på golvet först! :S No desinfection här inte :O Så nu har vi lite nedsatt muskelstyrka (xD) och klåda annars lever vi. Vi springer iaf inte baklänges :P




Kommentarer
Postat av: paaoou

i m on pills. ighhhhh. and i miss u allready :''''''''''(

2009-11-25 @ 16:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0