generna som spökar

Ena dagen kan man känna sig bäst, vackrast och helt enkelt smartast. Sen nästa är det världens största fall ner till den djupaste botten där man förbannar sina föräldrar att man överhuvudtaget blev född. Man skyller på dem att man fick alla deras dåliga sidor både utseendemässigt och på insidan. Medan lillasyster fick alla vackra gener och bra egenskaper. Varför är det så, kunde inte DNA:t delas ut jämt mellan syskonen? Ibland känns det som om det äldsta syskonet är testbarnet, andra barnet vet kroppen mer vad den sysslar med och skapar en fulländad varelse. Jag är ledsen att jag föddes först, men det får ni leva med. Jag gör mitt bästa, i alla fall det bästa jag kan med dessa crapy gener.

Kommentarer
Postat av: Martina

Men nu får du sluta! Yor are perfect the way you are! (L)

Och om folk inte ser det, så är det något fel på dom! Btw så är du as snygg tiny orgasm

2009-11-12 @ 09:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0