Sing me to sleep

Jag var trött i går kväll, riktigt trött och sugen på att sova länge och gott. Men det skulle tydligen inte få hända! Låg vaken i flera timmar, ända till halv 3 och vaknade sedan vid halv 7. Inte okej! Nu har jag huvudvärk och massa att göra innan jag går och lägger mig. Gah, orkar inte idag men antar att jag får ta tag i att i alla fall.

Imorgon blir det kul kul kul då Marty, Paul och jag ska roada upp till faster fjols i Motala :) Det ska ydligen bli lite äventyr innan jag drar ut i vida världen. Undra vad för kul det kan bli, det blir säkert fabulous, det brukar det bli när vi ligger i ;) Det ska i alla fall bli totaly awesome att köra bil upp med bra musik och outrageous sällskap!
Saknar henne otroligt!
Vill bara säga att jag saknar denna sötnos otroligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0