vad, vem, hur???

Exakt ålder? 19 år, 20 om 6 månader.WEI!
Var bor du? Utanför Växjö, men flyttar snart till andra breddgrader :P
Bor tillsammans med? Mina föräldrar och syster, samt tre neurotiska katter.  
När tog du studenten? i våras, ah lycka!
Något jobb? Korvförsäljare på helger och kvällar, for your service.
Pussat någon idag? Bara katten :/
Vad har du ätit idag? Kesomacka med tomat 
Dagens smink? À natural
Dagens roligaste? Bonde söker fru ikväll!
Har du många vänner har du? Alldeles tillräckligt, de är bäst! <3
Hur många har du kysst? det är bara en siffra, det tråkiga är att få lämnar minnen av att vara outstanding. Fler sånna vill vi ha! Kvalité! 
Har du pojk-/flickvän? Njae
Vem pratade du med i telefon senast? Johanna-Panna sötnos

SENASTE..
..personen du kysste? a cute guy -J :)
..gången du spydde? länge sen, tack och lov
..gången du grät? igår, sorgligt grey's anatomy-avsnitt
..pizzan du åt? Vegeteriana hos Millis med Paul o Tusse
..gången du var i Göteborg? I somras 2009, med Beck :)
..gången du var i Stockholm? 21 oktober, samma dag jag tog körkort!
..gången du var full? utekvällen med stalltjejerna va wild! I just can't get enough, eller va det?
..personen som såg dig gråta? Marty

VEM..
..vill du kyssa nu? en speciell person 
..vill du sova bredvid inatt? möjligtvis samma som ovan?
..ska du träffa imorgon? Mamma, moster, mormor o morfar, kanske Jessi och simon. Och Joel. 
..sjöng du senast för? alltid för mig själv :D
..vill du ta med på en romantisk resa nu? någon som behöver det 
..förtjänar att dö? den som förpestar livet för andra, typ våldtäktsmän!

VAD..
..vill du helst göra nu? Shop til' I drop!
..vill du ha nu? En kamera och massa chokladglass och en fet cheeseburger :)
..längtar du till? Till helgen då det blir äventyr (och alla underbara personer i mitt liv såklart)
..är det bästa som hänt dig? mina otroligt förstående vänner <3
Jag har lite tråkigt så därför får ni genomlida detta,ska ut o rida i regnrusket nu tänkte jag :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0