Breezing

Idag är det kallt, sitter man inne och kollar ut på de solbrända löven ser det varmt och behagligtut. Går man sen ut är det som om Gud försöker slå undan benen på en. Så jäkla blåsigt och kallt så in i bara den! Därför gillar jag nog bäst när jag kan sitta ihopkurad med en kopp choklad framför datorn eller tv:n.
I mitt rum vill jag dock inte spendera någon tid. Någon ointelligent person bestämde sig tydligen för att inte isolera just min sovrumsvägg. Det är som att ligga i ett tält på vintern, iskallt med andra ord.
Här är det enda som gäller raggsockor, långkalsonger och vantar som gäller. Inte kul, kul däremot att min kopp choklad fortfarande ryker av hetta och sveddar min strupe. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0