Did you know?

I did, Paul. Jag vet att du fyller år nästa vecka, jag vet att vi ska splitta en B&J då över ett maraton av icke-motionerande slag. Samt att det blir sista myset för hoppningsvis :) Saknar dig redan <3

Jag vet också att jag klarade mitt teoriprov idag galant! Va så jäkla nervös de här dagarna innan, idag va det ändå inte så farligt. Men fan vilket fult foto jag fick, får väl dras med det i tio år nu på körkortet då. Tänk att man är 29 när det ska bytas ut :s Tiden går alldeles för fort, fast just nu lite sakta. Vill bara få allt avklarat och sticka här ifrån, typ NU! Nu! Nu! Längtar, men även där lite nervöst och pirrigt...
Ska idag fira min älskade lilla syster som på något konstigt  vis växt upp till en het snygging på 17 år?! :O Tur att vi blev så jäkla snygga min syster och jag, eller vad säger ni? (skämt åsido såklart) :P Dax för middag och sedan marängswiss :D Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Becks

GRATTIS, YOU'RE AWESOME! <3

2009-10-20 @ 18:49:55
URL: http://vildlycka.blogg.se/
Postat av: Mirr-o

Ofta jag redan är 17? :O

Lätt att vi är snyggast (och jag skämtar inte, eller jo det gör jag nog) ;D

Marängswiss = kärlek! <3 :G

2009-10-21 @ 19:40:38
Postat av: paul

jag vill oxå ha marrängswiss!! kom hiiiiiiiiiiiiit! ps mirro hope you had a gorgeous day gorgeous

2009-10-24 @ 11:13:30
URL: http://unthinkthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0