Dörrlyftning, scratching och HB :)

Gårdagen var väldigt lyckad, massa dricka (vad vet jag inte men ner gick den), bästa sällskapet och rumpskakning hela natten :) Det är det bästa, synd bara man tröttnat lite på Oléo på sista tiden måste jag säga. Känns så vanligt nu, samma folk och samma musik typ jämt. Men så kul det va att träffa Tilda och Johanna igen, var alldeles för länge sen! Snart lär det ju bli ännu längre mellan tiderna och jag vet seriöst inte hur jag ska klara mig??

Johanna och jag lyckades även lyfta av en dörr igår, är faktiskt inte så svårt som det ser ut ;) Däremot var det hundra gånger värre att sätta tillbaka den. Får försöka fixa det imorrn hos stackars Jessica.
Har tänkt på en sak, kan verkligen inte sova när jag druckit, vilket man borde för man är ju helt slut! 4-5 h klarar jag av sen vaknar man titt som tätt. Tilda vaknade med tidigt så vi kollade på mamma mia på morgonen, jag somnade visst igen i en fåtölj :P
Och nu sitter jag här och river på kroppen, har fått världens utslag. Har inte en aning om vad de kommer ifrån, har inte använt några nya kläder eller andra hygienprodukter. Kanske var Simons läskiga dricka han tillverkade igår? :S Kliar som faen gör det i alla fall! Ser ut som en kräfta på hela överkroppen :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0