I'm being followed, can you do anything about it?

Hade hysteriskt kul i fredags, hästtjejer festar fan bäst! 20-årsfest hemma hos Lovisa i Böksholm, goda shots och tjejmiddag med singstar. Sedan åka en timmes bussfärd skrålandes och "humping" mot allt med burkar i hand i en hel lång timme, bilda mur runt toanödiga på stationen (mig inklusive).

Vilt flörtande med söta pojkar från smålands alla hörn, lyckades faktiskt flirta till mig en jordgubbsdrink (kostade iofs en kindpuss men den bjuder vi på). Ah, vilka trevliga människor :) Sedan drog vi vidare till nyöppnade Grace, inte så nyöppnat men har inte varit där på länge. Skit kul!

Synd bara att Ladies Night-kvinnorna hade efterfest där, de valsade omkring där i sina höststövlar med handväskorna tryckta intill bröstet medans vi (jag o Paul) dansade vildare än vildast, tror vi tog ca 3 meter plats var åt alla håll. Känds som man stod i en ring hela kvällen och showade (för mycket hypnotic). Kan ni tänker er att jag va ute i en oversizad tröja med byxor och i CONVERSE?! Det var jag faktiskt och det va frihet! Har ju alltid höga klackar och kjol, men det här va fan kul.

Mindre kul var när Paul ryckte ur mina örhängen så jag fick dyka ner och hitta dem, hittade dock 2 kronor då :D Avslutade kvällen med en chokladshake på Donken, blev överröst med komplimanger för min gula jacka (som btw är skitlätt att lämna in och hämta i garderoben).

En fördel med att vara liten, de flesta tar jackan som sticker upp ur ett hav av stora kroppar, lätt att kila emellan i köer med :P Somande senare i bilen hem till Braås och hade mysig bakisdag igår i soffan med sötsaker :: Helgen va prima, om man inte hade behövt plugga :/

Tack alla snygga brudar (och givmilda pojkar) för bästa helgen! <3

















Kommentarer
Postat av: paul

fan flppin tastic it was :D DID YOU KNOW att jag fyller år nästa vecka ? möhöhö

2009-10-19 @ 22:28:58
URL: http://unthinkthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0