Music <

Kollade igenom mina skivor under dagen, där finns ju en hel del blandat kan man ju säga. Allt från Spice Girls, Hanson Brothers (?!), Ted Gärdestad, The Ark, The sounds, Coldplay, massa 60-tal och hur mycket annat som helst. Verkligen blandade stilar. Kassetband i massor med, hade ju en lång tid utan CD. Fick inte en förens jag fyllde tio år (!) då med en samlings-CD med Cher :P Just nu lyssnar jag på ett band jag spelade in när jag va 15 (Liz 15 år <3) Typ: Don't worry be happy, Kylie Minough, Avril Lavine, Melody Club och Kelis... Haha, kommer ihåg när jag spelade in allt, musiknostalgi. Bästa! Älskar verkligen musik, även om jag inte är världens bästa sångerska men en hel del kommer över mina läppar :) Peace out <

Kommentarer
Postat av: JouZ

du är ju fan världens bästa sångerska.. efter mig då såklart ;) <3

2009-10-24 @ 11:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0