personer värda sin befattning vän

Tänk vad mycket det kan göra att få prata med dem man tycker om, bara några minuter så är man i sjunde himlen. Har idag träffat Moa över en lunch på Jaxx american pizza, så kul att få se denna vackra uppenbarelse. Bara få sitta i timmar och snacka strunt, framtiden, dåtiden och lyckliga minnen. Kan inte föreställa mig hur mycket jag kommer sakna er när jag åker, ni betyder allt!
Att senare få ha ett två timmar långt skypesamtal med Becka på andra sidan Atlanten gjorde det hela ännu bättre om det nu var möjligt?! Ljuva röst och igenkännbara unberbara fnitter. Jag säger bara "det är ett jävla P-H-E-N-O-M-E-E-E-N".
Åh, jag saknar er redan ni finns alltid där <3

Kommentarer
Postat av: Becks

Hahah, PHENOMEEEEN!

Du anar inte vad det betydde att fa hora din rost igen <3

2009-10-14 @ 17:09:23
URL: http://vildlycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0