sleepless nights and happy mornings

Höhö, sovit 4 timmar. Varför kan man bara inte få sova när man väl är trött? Jag tror det beror på fullmånen, kan aldrig riktigt sova då. Är nog varulvarna som spökar, kan inte riktigt lämna tanken på dme i fred.

Så för att lugna ner mig började jag morgonen (när den väl kom okristligt tidigt) med morgonyoga och en morgonpromenad tätt följt av min numera vardagliga smoothie. Idag blev det jordgubbar och banan i.
Har en hel del att göra idag, t ex ska jag äntligen få iväg mina tackkort! Ooops, det skulle ju vara en överraskning aja men nu har ni ju något att vänta på :P

Kommentarer
Postat av: paul

mööööh skojar du?! jag kunde inte heller sova ngt! o jag sov bara tre timmar upp vid 6! varulvs beteende. jag var även tvungen att gå upp o ta en nattmacka för jag var så hungrig :S what's happening to meee???

2009-10-05 @ 13:27:43
URL: http://unthinkthis.blogg.se/
Postat av: Becks

Det dar med att jag ar en idiot ar mer nagot.. alltsa, jag har insett en grej jag hallt pa med de senaste manaderna som bara ar helt at helvete. vi far ta det face to face nar du kommer hit daaaarl ;D <3

2009-10-06 @ 02:00:01
URL: http://vildlycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0