090921

Jag är en typisk människa som gör listor för allt, verkligen allt. Allt ifrån vad jag ska packa, i vilken ordning jag ska göra saker under dagen till om jag ska måla naglarn först eller plocka ögonbrynen. Ofta är jag ganska bra på att följa mina listor men bäst är jag nog på att planera. Sen att jag är lat och ofta skippar en eller två punkter hör inte till. Dagens planering ser ut ungjefär som följande:

1. Gå en promenad runt växjösjön.
2. Äta lunch hos mormor och morfar klockan 13.30.
3. Övningsköra med morfar, öva på att backa.
4. Göra ett teoriprov på körskolan.
5. Fundera på om jag ska köra upp i Växjö eller annan stad. I så fall vilken? Tips? Om Växjö, boka tid idag!!
6. Bugg från kl 19.30 - 21. 40
7. Svara på mejl, cirus klockan 22.00 sen tv-mys med Jessica!
Önska mig lycka till med planeringen, ganska lugn dag ändå :)


Kommentarer
Postat av: pauw

lists bah not for me no. IIIIIH hitchcockus idag ! long for uuu xoxo

2009-09-23 @ 12:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0