..................................................................................................................

Jag behöver nånstans att bo nu, långt bort, aldrig mer komma tillbaka, aldrig mer höra, aldrig mer se. Jag vill inte, inte mer. Det räcker, har fått nog. Detta är inte bra, ytan kan inte längre dölja mina bekymmer, jag blöder. De är framme för allmänhetens beskådning och kommentarer. Ingenstans att gömma sig, alltid problem. Alltid skrik, alltid gorm, arga ord, sura miner och hemska tårar som bränner hål i ansiktet. För salt, för kallt, allddeles för ont. Orkar inte mer, vill inte mer. Jag vill va glad, vill känna mig hemma. Utan tårar och svek.

Kommentarer
Postat av: Becks

Darling, saker och ting kommer forandras snarare an du tror. Hall ut <3

2009-09-19 @ 19:07:55
URL: http://vildlycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0