followed by (sweet?) little kittens

Ööööhm, whatever happend?? Hade ju värsta välplanerade dagen och det kändes så bra. Sen råkade jag inte somna igår och vaknade med lätt hufudvärk kl halv 11 i morse, har sedan dess jagats runt genom huset av två mordlystna kittens.
Men nu har de lugnat sig, lugnat sig, de har typ dött i en fåtölj och andas väldigt långsamt. . . Så nu sitter jag här, mätt på den goda köttpajen jag lagat idag och den ganska medium stora tårtbiten jag tryckte i mig som efterrätt :/
Senare väntar B&J-glass och film tror jag :) Nått tips på vad man ska kolla på??
Blir väl till att göra alla grejer på listan imorgon innan jobbet... suck. Fick hoppa in ett extra pass för stackars Julia på jobbet blivit påkörd av en galning! Vilket resulterar i med nästa helg har jag jobbat tre helger i rad. Suger ganska mycket. Känner på mig att de kommer ringa ganska många andra helger med... Men ljuset i tunnlen kanske kommer tidigare än väntat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0