Powermorgon!

Finns det något bättre än att vakna upp i strålande solsken, ge sig ut på en frisk morgonpromenad och sedan komma hem och göra sig en mustig frukost att avnjuta med ett rykande färskt vecko revy-nummer?? Det är vad jag kallar vardagsmorgonsmys :) Och det har jag haft idag. Perfekt start på dagen.

Har packat flyttlådor med framtida grejer till egna hemmet och plockat fram vinterytterkläder så som stora halsdukar och mysiga mössor med varma vantar. Har även arkiverat i min pärm, skattepapper och lönespecifikationer med mera. Känner sig nästan lite vuxen :P
Nu ska jag ut på en 90 minuters promenad och sedan vila lite. Blir till att sitta uppe hela natten och vänta samtal från USA! :D
À la Lisa
Ooops! Det råkade visst slinka ner en muffin eller två :/ Förbereder mig inför landombyte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0