Prinsesstårta, den vackraste?

Att prinsesstårtan kallas just prinsesstårta är nästan en skymf. Ska man inte känna sig som en prinsessa när man äter den eller vad? Hur ska det gå till när den står på var och varannat kalasbord? Hur speciell är den då? Särskillt vacker tycker jag nog inte den är, förskräckligt enkel. God? Nja, den går väl ner.

Tyvärr gick den ner i kväll när pappa kom hem med en. Hade tydligen fått den av en lastbilschaffis på jobbet (de är lustiga de där). Så där gick veckans diet rätt åt pipan (om man bortser från pajen igår).
Tur att jag snart kommer ha jobbat tre helger i rad, äter ite lika mycket då. Måste verkligen sluta äta korv! Det är ju bara gott när man är hungrig, i och för sig är jag hungrig jämt men nu får det va ett slut på det. Jag är lycklig!
Ne, ska det va tårta ska det vara Rysk Banantårta. Tack Jessicas familj för ni introducerade den för mig :) Låter förskräckligt, jag vet och inte mycket för världen såg den ut heller. Man ack så god! Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0