Andras olycka är min lycka

När Petra och jag inte känner för att jobba brukar vi läsa väktarnas rapporter om eventuella gripningar. Vi gillar helt enkelt att skratta åt andras olycka, idag har det tydligen varit lugnt på snatteri (tråkigt för oss). under dagen har jag däremot lyckats med goda skolexcellkunskaper lyckats tillverka ett litet kom-ihåg-diagram till informationen. How great am I? Jag har även lyst upp tillvaron för många kunder med min strålande skönhet. Okej, kanske så är det inte men de blir i alla fall väldigt lyckliga när jag erbjuer dem en sådan där mojäng  man sätter i vagnen i stället för en 5-krona. Tänk vad ansiktena lyses upp på dem när de slipper växla pengar eller ta ut pengar endast för vagnen... Helt otroligt, jag hoppas jag med blir så glad någon gång för en sådan struntsak. Livet äro outgrundbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0