booby-call

En arbetskollega kom en dag till mig och sa "-Gissa vad som är på min topp 5 hat lista?" "-Öhm, sa jag... Gnälliga kunder?" "-Nesch! Bh:ar! Jag vill ha ett Bh-löst paradis"
Ibland håller jag med henne, typ när man står på jobbet med en Bh-jävel som bara axelbanden åker ner på som man får dra i heeeela tiden. Eller när de är för hårt spända, vissa dagar i månaden man kanske är lite öm och de trycker på. Eller den modellen som jag nyligen inköpt för jag tänkte att "hey, den kan ju vara praktisk". nämligen en som man knäpper framtill mellan brösten. Men helvete alltså, den kan ju bara få för sig att knäppa upp sig när som helst. INTE OKEJ! Eller de gånger då de kanske har gått förbi sitt bäst före datum (men de är så bra och sköna) och axelbanden spricker i helt fel stund. Till exempel när man står på löpbandet och det helt plötsligt blir julafton för alla testosteronfyllda muskelberg i källarn. Näe Jenni, idag vill jag bo i ditt Bh-lösa paradis. Får jag?
Det kanske inte är det vackraste utan Bh i och för sig, bara om det är tjugo minus ute (s.k. styvtuttväder) ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0