buttercup

Oj, lovade jag något här? Fööörlåååt igeeeeen, jag är ju kass på det här. Kollapsar typ när jag kommer hem, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ;) Eller hur? :P

Igår jobbade jag i alla fall på hälsa & skönhetsavdelningen och blomsterhörnan. Lite skit under naglarna har aldrig skadat någon och tur är väl det för faen vad jag såg ut efter ha vattnat blommorna! Skitigare och blötare får man leta efter...
Det mest bisarra igår var när jag öppnade en kartong olivetvål, varje tvålpump hade sitt eget fack i kartongen och (hör & häpna) varenda en var inlindad i bubbelplast. Herrejävlar tänkte jag, de måste ju kosta multum om de är så omsorgsfullt inpackade, å så kostade de bara 37,90:- ??! Snacka om resursmissbruk och hög miljöpålastning. Gah, blir så arg på sådant!
Ska iväg till jobbet nu med, fast idag är det kassan som gäller... gissar på femtiotvå sura kärringar typ :(
På tl omblommor förresten så är min favoritblomma snödroppar och ängabollar <3

Kommentarer
Postat av: L I N N

Hej vilken fin blogg, besök gärna min. Om du slänger in kommentarer är du värd mer än guld :)puss.

2010-04-11 @ 09:34:00
URL: http://liinnssaann.blogg.se/
Postat av: themooonandherbrother

ja om du väntade på kaka så HAR du väntat för länge för vi har ätit UPP den SJÄLVA. ha ha ha ha ha aa aa. du din sautans änglaboll! men bubblewrap sounds flippin awesome - bring us some and we MIGHT forgive you!

2010-04-11 @ 12:49:52
URL: http://unthinkthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0