cremé-kanel-färgade

Lite nervös inför min miniresa idag, att en sak kan påverka en så stort. Det måste vara det undermedvetna för jag har inte kännt av något obehag mer än när jag kollar på Amerikanska polisfilmer. Men vad fasen Lisa, ta dig samman du ska bara åka tåg till Götlaborg! Å det gick så bra så bra, äntligen framme hos gullan Johanna :) Vi har avverkat några timmar på Crepériet och mumsat supergoda crepés med tysk/danskar. Efter det åt vi stora kletiga negerbollar och världens största kanelbullar. Fick ta med halva hem faktiskt, det är ovanligt. Lämnar aldrig fika, men jag ljuger inte när jag säger att de var 25 centimeter i diameter! Sända från himlen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0