...

Det ligger snö på marken.... i april... "vad fan i helvete" ... NEJ! I LOVE IT! ... Älskar snön, men nu är det ju så liiiite så det kommer försvinna direkt :( Gaska upp er snöhatare, det kunde vart värre..

En ond hälsning till simhallens receptionist idag: Ursäkta då att man får reda klockan fyra på natten att man blivit inbokad på ett pass klockan halv sju som man inte kan komma på! Ge inte min plats till någon annan då, skit i att jag va hygglig som ringde. Det va ju ingen efter mig i kön så vad har du att förlora??? Gah! Skitsystem!

Kommentarer
Postat av: Nikita

Jag som tycker det bara ska bli skönt när allt, verkligen allt, som är kallt är borta!



Sv; Tack tack tusen tack. Jag har skickat ut det där till säkert över hundrafemtio bloggar. Och fått svar tillbaka som; Så synd. Hur är det med dig idag då?Puss och kraaaam.

Sådant godkänner jag inte ens en gång. Fuck them, liksom.

Postat av: JeZ

Tryck inte ner simhallens personal!!!!!!

2010-04-21 @ 17:59:36
Postat av: Slaizen

Inte du jessica! Såklart, men jag tyckte det va lite elakt när jag ringde o hon bara det är ändå ingen i kö bakom dig. Hur hyggligt va det??

2010-04-22 @ 11:07:00
URL: http://lisamengel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0