fjortis där

Okej, det finns en sak som gör att jag överväge tanken på att någon gång bli gravid under mitt liv... och det är att man under nio månader och lite till får äta så jävla mycket mat utan att någon har tillåtelse att klaga. Tänk vad mycket käk man kan sätta i sig utan att det syns, det är ju bara bra för barnet. Sen när det väl är ute måste i och för sig både morsan och tjockebebin sättas på superdiet (skojar lite)..

Ska in till staden senare för att möta upp the one and only Alexander. Tydligen ska han bränna pengar idag och det gillar vi! Jag ska dock sätta mina sista stålar på ett par nya gardiner till mitt rum, det kommer bli hett. Plus att mamma ska låna pengar av mig, hallå! Vem är morsan här egentligen?
Ska fixa färdigt lite till här hemma och käka lunch sen drar jag, undrar hur håret hänger med idag? Solen skiner i alla fall och det är hyggligt varmt så det blir vårjackan idag WEI! Oj vilket fjortisinlägg detta känns som. Aja, jag harväl mina fjortisstunder jag med (Eller vad säger du Tilda?) Ser ni vad hon har gjort btw, jag var i total chock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0