I wanna see it your way

"Jag visste inte att så söta tjejer fick jobba här" You made my day! Tack för att du räddade mig ifrån stressens hemska grepp och gnatkärringarnas eviga gnat och tjat, Alexander!

Väldans skönt med en lunchpicnic sådär i grön-grus-gräset med solen i ögonen och väldigt trevligt sällskap :)
Ridning måste vara det mest terapeutiska som finns, behöver bara ta in hästen och rykta en stund och sedan ut på en långkörare i fina vädret sen är jag healed. Fylld med ny energi, så nu på kvällskvisten möblerar jag om rummet. Fint ska det va, try o see it my way we can work it out :) Puss på er, i got no neck! I'm a turtle! Whaaa

Kommentarer
Postat av: Philip

Hade jag varit Alexander hade jag gjort samma sak! Btw, vem fan är Björn U? haha

2010-04-16 @ 22:01:57
URL: http://galonlip.blogg.se/
Postat av: ICA-Lisa

Björn Ulveus!

2010-04-16 @ 23:56:41
URL: http://lisamengel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0