I'm out of control

Vart var ni igår mina vänner när jag stod ensam på jobbet i eeeeeevigheter! Från halv fem till nio hade jag typ zero kunder praktiskt taget, skittråkigt. Hade sån jävla ryggvärk också, men ingen massage fick jag. Enda sällskapet va en ynklig fet mus som kilade över golvet. Föga intressant besök där ja. Städade i alla fall ganska fint i lådorna. Nu ligger alla kuvert, ICA-kort och trisskrapare i raka linjer igen. Perfektionist? Jag? Bara något...

I natt sov jag tolv timmar, klassas det som att man är trött? Jag tror jag är det? Jag känner mig liksom lite utmattad, inte bara fysiskt, typ psykiskt med. Usch, orkar med detta igen. Jag ska fasen inte åka dit igen!
Nepp, jag ska va lycklig! Därför ska jag personifiera mitt rum idag, så jag inte glömmer bort vem jag är!

Kommentarer
Postat av: Alexander

Har ni möss på ICA Maxi? Ska aldrig handla där igen

2010-04-18 @ 20:56:35
URL: http://alexandersemo.blogg.se/
Postat av: ICA-Lisa

Klart som korvspad att vi har, där finns ju mat :P

2010-04-18 @ 21:08:28
URL: http://lisamengel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0