"Lite skit under naglarna är bara bra"

Något utav det värsta jag vet är att få typ sand, lera eller jord under naglarna. Det är verkligen hög "ick-faktor" för mig, därför är jag oftast i upplösningstillstånd efter en dag på typ en hästtävling där jag släpat omkring bommar och hinderstöd i circus 9 timmar. För av någon konstig anledning slarvar man bort vantarna eller så blir de blöta eller Gud vet vad och så är man megaskitig.
Däremot har jag absolut inga som helst problem med att peta ut klet ur hästens ögon, ta upp en hästskit och kasta på någon eller tvätta ett bajsigt hästben. Men kattlådor får någon annan tömma. Visst är man lustig... Insåg precis att det här kanske inte lät så värst fräscht, men det är ju bra att ni vänjer er. Jag kastar givetvis bara hästkluttar på dem som är med i kluttkriget! Mohaha!

Kommentarer
Postat av: PaowwTHEpaj

haha nu tänkte jag bara på den skylten som mormor/farmor hängde upp på toaletten som det stod 'bättre lite skit i hörnen än ett rent helevete' på. o se hade hon satt upp ett kort på mamma i ena hörnet. mormor är så rolig.



o btw så börja boka upp helgerna i maj för snart börjar tävlingarna o du kmr behöva bra ursäkter för att slippa vara m o hjälpa t!!! i m tellin yaaa!



and my nails are ruined FOREVAAAA!!



(yes i've got issues :)

2010-04-23 @ 09:07:44
URL: http://unthinkthis.blogg.se/
Postat av: slaizen

Farmor/mormor är bäst <3 Stackars lilla Stines "alltid" syndabocken :P Jag är uppbokad for sure! Du med! Festival kristi himmel !! :D woopwoop

2010-04-24 @ 08:50:58
URL: http://lisamengel.blogg.se/
Postat av: paj

jesus kristus vad falls är detta???

2010-04-24 @ 10:33:37
URL: http://unthinkthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0