"min lediga dag"

Jäklar! Min "att göra"-lista bara växer och växer hela tiden. får se om jag hinner med allt som ska göras idag... Kanske borde chocka mig själv med att faktiskt uträtta alla punkter på listan? Vad tror ni, klarar jag det? Jag vill, Jag kan, Jag ska! Finns det väl något som heter?
  • Morgonpromenad
  • 15 minuterspowerträning med Paolo Roberto *2
  • Rida
  • Rensa och städa bland ridkläderna
  • Skifta ytterkläder & skor, samt rensa
  • Svara på viktiga sms (typ)
  • Möblera färdigt rummet och dammsuga
  • Byt lakan
  • Hemmaspakväll
  • Mät fönstret till de nya gardinerna
  • Ring måmå & måfa
  • Skriv i "Braboken"
  • Deklarera
  • Sola
  • Plocka mina och Martinas ögonbryn
  • Reka benen (världens tråkigaste)
  • Ring farfar
  • Gå igenom "viktiga" pappershögen på skrivbordet

Usch och fy och blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0