quiet!

Okej, jag gillar livet på landet just när jag powerwalkar. Möter ingen på hela rundan förutom ett och annat råddjur, hör inget mer än mina egna andetag, fåglarna som kvittrar och mina fotsteg på marken. Slipper alla billjud i bakgrunden och trängas med massa andra flåsande människor. Det jag älskar mest är att jag kan sjunga med till mp3:n hur högt jag vill utan att någon hör mig. Alright det har hänt att jag mött någon mitt uppe i en väldigt hög ton men what the heck! Åh så var det den gången Marty och jag va ute och red och sjöng Ont det gör ont och mötte en hel släkt som va ute och gick med barnvagnar. Eller när vi spelade upp en fars på hästrygarna som involverade ord som "Fucking-Retarded-Bitch" och mötte ett gammalt par bakom kröken. Liiite pinsamt kanske...

Jag och min vackra syster för övrigt <3

Kommentarer
Postat av: PaoW

happens to me all the time! :S

2010-04-13 @ 11:21:08
Postat av: Marty

När kommer du och joinar mig i sängen? (försök att inte misstolka det) ;) Mohahah

2010-04-13 @ 18:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0