tjocka

Jag är fortfarande mätt, helt proppmätt. I helgen råkade det bli lite för mycket av det goda nämligen... Började med att köpa en liten liten kaka till efterrätt på jobbet, sen va det ju typ minikalas för lillekusin tusse (17 år) som han själv inte medverkade på. Han fick i alla fall en present jag tror han uppskattar, eller kommer uppskatta om trettio år i alla fall :P Kalas betyder kakor, kakor och kakor! Lite choklad på det och en rostemacka mitt i natten med extremt hick/skrattanfall innan vi somna 04.00 i varsin soffa med säkert episod 156 av c/o Segemyhr. Vaknade i samma position och intog lite fast föda (läs knäckebröd). Spårade ytterliggare när vi tokkörde in till Braås för att inhandla men megapåse ostbågar som lyckades ta slut på ca tio minuter. Mer kakor och gräddbollar.... Blahhh, jag är trött på socker....Just nu är jag sugen på en stor kryddig stek! Inte päron/laktritstuggummin, usch Anton! Äckligt!

Kommentarer
Postat av: themoon

uaaaaaah det där var bara för mkt. jag vågar inte ställa mig på vågen! miss yr litte breakdown in the kitchen luvluvluv!!! lovisa undrar om vi vill komma t henne på valborg? men du kanske har andra planer :P xxxxxxxx

2010-04-26 @ 22:19:26
URL: http://unthinkthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0