Sealed with a kiss

Hade jag hittat familjen crappy kamera (misstänker att egolillasyster har tagit den med sig?) hade jag tagit ett foto och laddat upp här på mitt GIGANTISKA påskägg jag fick av morsan i morse! Wiho! Mitt liv är räddat. Det är i och för sig räddat på så sätt att Vilda Tilda kommer och hämtar mig om exakt te timmar och femtiosju minuter, skynda skynda. Vi ska med ett antal andra lovely people förutom oss själva göra Växjös gator extra heta och roliga ikväll och imorgon kväll. So watch out folks!

Nu måste jag spurta in i duschen för hårtvätt, benshaving, ögonbrynsplock, nagelstudio och diverse kräminsmörjningar för att hinna välja kvällarnas outfits och smink. Ses sweeties!
Ps. Jag längtar efter att få brev, jag älskar att få brev. Jag sitter själv och filar på ett till Wacko nerklottrat med glitter och klistermärken. Skicka skicka skicka. Ännu roligare är att få paket på posten. En hint bara så ni vet ;)

Kommentarer
Postat av: themoon

i get the picture! glitter up!!! jag blir snart lost in the post :)

2010-04-02 @ 22:32:12
Postat av: Marty

Well i'm sorry for being born. Don't blame me!

2010-04-03 @ 23:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0