sprätta är mys

Ni vet ibland får man en hälsning som man ska framföra, typ "Hälsa mamma att jag har ringt men hon inte behöver ringa tillbaka" (exempel på så dumma hälsningar framför jag aldrig, jag framför nästan aldrig inga hälsningar till mamma kom jag på nu. Usch, en sådan hemsk dotter hon har, inte konstigt att jag är den minst omtyckta av oss döttrar. Okej, riktigt viktiga saker kommer jag faktiskt ihåg, för jag skriver ner dem på lappar.) I alla fall det jag skulle komma till var att ibland ska man ju dela ut kramar och pussar till höger och vänster från människor världen över. Ofta säger man bara "Åh, just det jag ska hälsa från ..." men ger aldrig någon kram (någon gång har jag gjort det). Idag i alla fall när jag masat mig in till stan för att träffa den nyklippte Alexander (mkt stiligt klippt måste jag säga, som en helt ny människa) satt jag på en bänk utanför akademin (vår mötesplats) och väntade. Och väntade. Och väntade. Började bli orolig, va fan det är ju altid Menglare som är sena och så varmister punktlig inte i tid. Det här bådar inte gott förstod jag på en gång, jag har blivit totaldissad men sen kom han! Wei! skulle precis ropa HEJ! När han vrider om huvudet på mig och smack ger mig en puss på kinden. "Öhm, what är detta? Kärlek som bubblat upp till ytan som bara måste visas?" Nej han skulle bara hälsa från Rebecka... GLAD! blev jag av det, så himla omtänksamt! Här snackar vi gentleman på hög grad mina vänner.
Resten av dagen ser ut som följande: vi strosar gator upp och ner och båda impulsköper strumporav hög klass. Alexander köper sig även ett par "RayBans" efter mycket om och men. Det är ju nästan totalt omöjligt att hitta ett par snygga killbrillor, det finns ju bara "stekarbrillor". Efter alla brillprovningar blir jag med sugen på nya glasögon. Så vi besöker en massa olika optikers men delad framgång. De snyggaste glajjorna som jag bara sååååå vill ha kostar typ 1700 spänn (bara bågen) de kommer dock från Burberry men ändå. Inte värt det...
Massa fniss, det är ju skitkul att prova glasögon o brillor. En del modeller är bara inte till för att bäras.
Efter en hel dag på stan upptäcker jag innan vi ska skiljas åt att min högra jackärm (beige) är helt rosaflammig! Inte okej i min fåfänga värld! Men som vanligt fick Alex mig på andra tankar och får mig som vanligt att inse vilka betydelselösa funderingar jag har ibland...Pinsamt! Alla är dock olika och vad vore världen utan spånhuvuden och i-ländare? Vi hade då inte haft några fräsiga Hollywoodfruar att skratta till.
Höll på att glömma mitt nya tillskott i LP-samlingen. Han är bara för sööööt, jag dör verkligen av att titta på honom. Paul McCartney <3 Är han bara inte adorable så säg?
För övrigt finns det inte en enda tygbutik i Växjö som har exakt de gardinerna jag vill ha! Fy skäms på er! Mina behov då??
Körde ett killingpass på gymmet senare med, completely död nu! Men snygg va jag, i alla fall före passet. Efteråt hade jag en liknande nyans från tröjan i fejjan :S

Kommentarer
Postat av: pajpaj

macca ser ju skum ut där _ tur att någr hade n nice day iaf. jag hade en nice lunchrast i 30min åtminstone :)

2010-04-20 @ 22:18:51
URL: http://unthinkthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0