fear vs. joy?

Det är väl lustigt när man jobbar nästan varje dag på sommaren att man ändå gör av med mest pengar just då? De borde ju bara strömma in på konto medans man jobbar röven av sig. Men nej då, på något lustigt vi lyckas man göra av med mängder av dem... Kanske beror på all onödig shoppig och alla spontana miniresor. Typ till Öland, Sandvik, Släktingar eller som idag när vi fyller en bil och drar till Göteborg/Liseberg! Hoppas Gud kan hålla tätt så vår dag blir ännu mer perfekt! Slänggungan Here we come! Med varma hälsningar Lisa, Janni, Robban & Emelie :) PS. Jag har lovat mig själv de senaste två gångerna jag varit där att ALDRIG MER åka balder eller sådana där läskigheter, men känner jag mig själv rätt kommer jag inom några timmar sitta där igen med tårar i ögonen (inte utav glädje utan skräck)!

Kommentarer
Postat av: Becks

Jag saknar dig..

2010-08-04 @ 18:14:37
URL: http://vildlycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0