Up and away then!

Usch, jag är hemskt ledsen. Så dåligt bloggande på sistone. Har helt enkelt inte haft tid eller tillgång till dator på länge, det är så mycket som händer just nu. Självklart ska ni få veta i sinom tid, typ ikväll :P Ska iväg till jobbet nu såklart, sen har jag en semesterdag på tisdag som ska spenderas med bästa in the house of crazyness! :D
Sötaste Tilly har varit hemma i en dag här i Vxo, endast en dag fick jag med underbaraste! Å den va kort! :( Vi hann i alla fall prata igenom en massa vi missat på två månader och ta igen en hel del fniss och skratt. Meningen var att ha en hej dundrandes utgång på K-o-dagarna men det blev inte riktigt som det va tänkt. Vi hade i alla fall varandra och det är huvudsaken. Karl Oskar är överskattat, har verkligen tröttnat på det och jag har bara varit på en innan. Självklart var vi nere o kollade på Jersey Nights när de spelade i Willans Park (där missa ni något!)
En kort avskedfika var allt vi hann med igår, tårta och kaka mums! :) Men snart kommer du tillbaka hjärtat med en extra besökare ;) Det ska bli så kul, senare ihöst blir det London och Dublin med för skönt häng... Längtar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0