Veliga Lisa

Nu var det ju så att jag skulle varit ledig idag, men nehe någon blir sjuk och jag får åka in på stört igen... Jag som skulle noppat ögonbryn och haft diverse andra skönhetsbehandlingar här hemma, samt mysdag med min lillasyster och härlig ridtur... Jajaja, det kommer väl fler dagar när man är pensionär. Jag är i alla fall dödstrött, och har varit det de senaste två veckorna, känner att påsarna under ögonen hänger nere vid tuttarna typ, usch!
.
För övrigt är jag skyldig Mr Alexander en ursäkt BIG TIME! Skulle hem till några media markare med honom i fredags men jag va så insane trött och tjurig på kvällen så det kändes bara fel... sen senare på kvällen ligger jag hemma hos mormor o morfar i pyjamas med nyborstade tänder när Janni ringer "Vi ska till pm nu, kommer du??" På sekunden började partyfingret spreta och fötterna längta efter höga klackar. Så hoppade i partyoutfiten och sminkade på lite kladd i fejjan sen var man good to go!
.
Hade en enormt kul kväll på loft såklart, inget slår det stället! Shakeade ass med Janni o Robban, trevligt sällskap vid Coffe mfs drinkbord och nya snygga kontakter ;) Helt stört att Jenny raggade upp samma kille kvällen efter, världen ÄR verkligen för liten. Ack så snygg, jaja tyvärr kanske åldern spelar en roll, iaf för honom I don't care anymore :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0