Brännande sveda och klåda

Så här sitter jag nu med svidande ben och mat i magen, första gången jag kokade ris och jag är mycket nöjd måste jag tillägga. Endast några få fastbrända korn (läs hela kastrullbottnen är full av brunt ris) med citronsmakande lax, så gott!
Duschade och utförde övriga skönhetsbestyr i morse, typ rakade ben och smorde in dem med b.u.s, men fyyyy faaaaan vilket misstag! Smörj inte in benen med sådana starka saker efter hyvling. Herregud, jag har gått omkring med varsin dyngsur kökshanduk fastvirad runt vaderna pga svedan och fullkomligt dränkt de små liven i olivkräm som ska vara det fetaste alternativet tydligen! Men det går liksom inte över. Tröstade mig själv med en halv paradisask och dunkade Swedish House Mafia ut i lägenheten medans jag dammsuger och donar inför stundande förfest imorgon! Kommer bli så nice :)
Just det, det är snöstorm här idag så jag räknar med att jag måste gå ut circus en timme innan och skotta fram bilen, grrr morr :(

Ojojoj, hockeyn igår. Så bra! Jag älskar när man får gåshud över hela kroppen när man far upp med ett vrål och sträcker händerna mot arenataket vid mål och alla partylåtar som sprutar ur högtalarna! Oooooh det är så mycket känslor! Jag hade aldrig kunnat tro att jag, jag skulle få sånna känslor för en boll/lagsport. Jag är så obollig och långt från lagsportare man kan komma. Men än är inte undrens tid förbi.
Fick även massa glada nyheter som gynnar lilla moi så nice till våren, jag säger bara fruktiga drinkar på en solvarm balkong och annat fördelaktigt :) Tack du

Kommentarer
Postat av: Alexander

Gillar starkt att du upptäckt kärleken till sport! (Än fast du helt uppenbart valt helt fel sport.)

2010-12-16 @ 21:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0