Are you trying to kill me woman? I need rest!


Yepp, här sitter jag nästan nyvaken. Skulle tränat nu på morgonen men jag är så stört trött, orkar verkligen inte. Har varit och kommer vara en fortsatt ganska tuff vecka nu, börjar tidigt mestadels av dagarna. Är man van vid att mest jobba eftermiddagar och kvällar tar det någon dag att ställa om sig till att börja jobba kl 6-7. Känner att man måste tagga ner någon gång med, träning är bra men stressar man till och från den utan att få någon riktig mat i sig gör liksom träningspasset ingen nytta alls. Har bestämt mig för att börja ta hand om mig själv bättre, har mått så dåligt i höst. Hatar det, jag är inte mig själv då. Let's face it, jag är ju faktiskt HIASP! Shape up! Dax för en ansiktsmask och frukost, lite städning till skön 60-talsmusik...


Hittade denna bilden på min systers blogg http://shaggadelic.blogg.se Det här är min pappa, jag saknar min pappa. Han är lite galen, okej han kan va helt wack men vem är inte det? Jag kan bara tänka mig hur stolt han varit när han visat upp sin plog han tillverkat på bilden. Fiffig är han allt, det kommer man få ta del av igen när jag flyttar hem snart :/ Delade känslor över det, visst ska det bli skönt att kunna laga mat i ett riktigt kök, men jag kommer sakna friheten att kunna sticka ut när man vill utan att det tar en massa tid.

På tal om plogar förresten, sänder en uppskattande tanke till er tappra män och kvinnor som sköter vår stads vägvinterunderhållning. Jag blir arg på alla som klagar på er, gör det bättre själva era idioter! Ni är superduktiga! Inte alla klarar av att jobba 7-17 och sedan tre timmar senare vara ute och ploga/skotta i ytterligare 8 timmar! Cred till er! Men tänk på att vila lite med, pappsen har sett mer än förstörd ut flera gånger efter vintern. Typ lille stackars Simon igår, levande död skulle jag säga.
Lagade god middag ute hos Simon och Jessica igår, David och de små trollen var där med. En miniomgång plump hann vi med också och att lära oss skriva baklänges. Det är vad jag kallar tisdagsmys :) Få se om vi hinner med lite julgodistillverkande på torsdag...

Kommentarer
Postat av: Kajsa

jo, det är klart att vi borde SKÄMS

jag sitter här och SKÄMS! :D



Det bästa med Sweden är att de kan underhålla vägarna när det behövs till skillnad på andra länder host england host!! :D

2010-12-08 @ 20:32:48
URL: http://caisalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0