Wack wack kwack

Vilken dag, vet inte vart jag ska börja... Malin och jag kämpar på med vårt luciatåg på jobbet, när alla bara tar mod till sig kommer det bli helt fantastiskt. Inse det maxianer! På vår första träff kom en tapper gosse, Tack Fredrick! MEn nu har vi fixat med luciakronor och glitter samt skrivit massa lappar med sångscheman mm. Flitiga Lisor här ja!

Därefter, jobb i delikatessen. Efter ca tio minuter hade jag hela skjortan täckt av grädde, att man kan bli så skitig snabbt? Ägnade dagen åt att göra smörgåstårtor och kubbar, samt handla till plankor mm o spetta vindruvor. Spetta vindruvor tänker ni måste vara det tråkigaste ever! MEN faktiskt är det ganska rogivande att efter flera timmars pressionsarbete bara få stå och sticka tandpetare i söta druvor är ganska rogivande. Sedan vidare ut till FB där kvällen ägnades spelförsäljning och lustiga kunder. Vem kommer och storhandlar och tvingar oss att jobba över en 20 minuter en torsdag?? Madness I say!

OH herregud, glömde ju säga att bajsmannen varit på jobbet idag. Ja det är som det låter, en man som går in i butiken och planterar en bajskorv på golvet. Jag gick förbi den och bara va fan?! Stackars Thörnan fick torka upp det senare... Bajs liksom?
Senare var blöjmannen där, lite komiskt egentligen...

Nu ligger jag hemma i sängen med datorn och har fixat med räkningar, tvättat håret, utvärderat min chef och fixat inför imorgon. I am good! Sov gott babies! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0