Gästbloggning

Tja tja bloggen ;P
Martina här (syster till Lisa), gör ett litet inlägg här. Tänkte jag skulle dela med mig av min "roliga" dag idag, hehe ;)
Dagen började i alla fall skit bra. Vaknade vid 10 tiden bredvid älsklingen min <3 Låg och pratade ett tag och sen kände vi det var dags att gå upp och äta frukost. Jag säger bara nutella på rostat bröd, njutning på hög nivå mina vänner :D Sen flamsade vi runt ett tag tills det var dags för han att åka hem :( För på söndag morgon åker han och hans klass till Kläppen för att åka skidor, är så avundsjuk. Kommer hem på fredag :) Och då på lördag kanske han, jag, Lisa och Pauline åker till Hestra och testar på snowboard (please God let me live) ;) I alla fall så åkte han hem vid 2 tiden. Då slängde jag på mig lite kläder och pulsade över till stallet. Det var dags att ta ut gammel man på en liten tur i skogen. Tog och red bort till Skäve och sen hem igen. Pigg som vanligt var han, även lite rädd för alla snömonster "snöhögar". Tillbaks i stallet stod det roligt på schemat, dags för mockning :( Men det var bara att bita ihop och ta en grep och börja, usch *rynkar på näsan*.
Väl hemma från stallet så var det dags för en stunds avslappning. Så satte mig vid datan för att spela lite The Sims 2 (ja jag vet att jag är töntig, kom med något annat) ;) Tror ni att det funkade eller, nej såklart inte! Så jag satt där vid datan och svor och mitt i allt detta dåliga så ringer min ängel, Martin <3 Så jag förklarade mitt problem för honom och då skulle han hjälpa mig över telefonen, gick inte så jätte bra... Så då testade vi fjärrhjälp över datan istället. Kan säga att det var lite läskigt att sitta vid datan och se musen röra sig och massa saker hända och inte ha någon kontroll över det :O Men det funkade ju inte heller, så då fick Martin ett utbrott och började gasta om hur dålig vår data är, så han ska fixa den nästa helg, jippie! :D
Nä nu har jag inte tid att sitta här längre, för jag och Lisa ska gå ut och leka i snön ;P
Bye bye, cya // Martina aka The Muffinman

Kommentarer
Postat av: Paoww

what the flipp gästbloggning?! DA muffinman kan ha en egen blogg tkr jag m sina äventyr o strapatser - den skulle jag läsa gladeligen ^_^



o vad är detta nonsens om att vi ska åka snowboard ? eller det kankse är en annan pauline ... jaja jag tkr vi borde göra det ngn dag iaf. eller pulka wooooohooooo



puss på er xxx

2010-02-21 @ 16:01:19
Postat av: Martina

Hehe menar dig, men har glömt att fråga dig, oups ;) Pulka :G I love it!

2010-02-21 @ 21:05:37
Postat av: PaoW

ahaha lörd se upp i backen folks!

2010-02-25 @ 13:42:44
URL: http://unthinkthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0