Lisa <3 Jobbet

Heeeeej allihop! Jag är på väg mot toppen igen! Det känns verkligen toppen :) Dålig uppdatering på grund utav helt enkelt för mycket jobb. Tänka sig att det faktiskt kunde bli det :P Jobbade till kvart över 9 i går kväll och stupade i säng sen. Så det blev inget datasittande den kvällen heller. Idag började jag halv sju på jobbet! Helt för djävligt tidigt men men vad gör man inte för lite cash??

Måste bara berätta för er hur mycket jag älskar att jobba på ICA Maxi! Helt underbara människor som jobbar där så man bara kan bli glad liksom, så jäkla härligt gäng! Än så länge är arbetsuppgifterna med kul, springer ju runt på massa ställen nu för tiden. Jobbar som sagt i kassan, och lite då och då på kolonial. Nu ska jag även få lära mig Förbutiken :) Vilket är väldigt kul men krångligt med alla spel, men det ska va en sport att lära sig något nytt. Vad är det annars för mening?
Ikväll ska jag bara sitta framför dumburken eller daataaan med högsta volym i lurarna :D En perfekt slapp fredag, kommer antagligen somna tidigt med mindre kul :/ Just det den bra musiken jag lyssnar på just nu fick jag av http://alexandersemo.blogg.se Daft Punk, kräver nåågra lyssningar kanske, men sköööön musik :P


Kommentarer
Postat av: Alexander

Daft Punk är bäst

2010-02-05 @ 23:25:12
URL: http://alexandersemo.blogg.se/
Postat av: PaoW

DAFT PUNK FLIPPIN RUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULZZZ!!!! nu kan du verkligen komma hit o ha serious fruityloopybananadisco m mig luvv. or i ll kill you.

2010-02-06 @ 13:00:37
URL: http://unthinkthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0