Terror i minihuset?

12 timmars arbetsdag är inte fy skam för mig, 8 avverkade i köttfrysen och 4 i minihuset. Minihuset som jag fruktat sedan jag började på maxi fick jag vara i idag... Okej, den första timmen tog Coffe åt mig, han är för snäll! Jag va alldeles för nervös, jag menar 5-8 åringar är ju de mest ärliga människor som finns... Jag klarar inte av att höra alla mina dåliga sidor sågas om jag varit uppe sedan 04.20! Men han värmde upp ungarna bra och jag kände mig hemma med en gång. Lite kul att bete sig som ett barn faktiskt, tänk att få betalt för att leka med barbies o rita :) Bättre kan det inte bli, lite sådär va det såklart när alla barn tyckte jag skulle ha tre (!) cowboy-hattar på mig samtidigt och gunga på gunghästen men vad gör man inte för de små liven? Vi hade även målartävling, gissa vem som inte vann... Fast jag tyckte den va ganska fin faktiskt :P Så hade alla haft facebook av mina gäster hade jag haft 18 nya vänner idag, mahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0