Wha-wha-wha-wha-wha-wha what's it all about?

Ingen kan säga att jag inte vet hur en lördag ska tas! Börja med att köra fast fem gånger på väg till stan, det va för sören en halv meter drivsnö på vägen, gäller att hålla sig i spåren :P Sedan ta sats och be till gudarna att det inte kommer bilar när jag skulle ut på 25:an, genom den snövallen fick man typ bara en chans att ta sig igenom om man inte ville bli sittandes där hela dagen... Idiotomkörningar på vägen in, jäkla brödbilar!

Garderobiär i cirkus 6 timmar med massa ilskna morsor med tillhörande snorungar va måttligt roande, fick i alla fall skymta Kevin Borg (uttalas i en utandning) i High School Musical! Wohohoh xD
Bära staplar med stolar när gubbarna tittar på, lata jävlar!

Hem och kasta sig fram och tillbaka mellan dikena som är ÖVERFULLA med snö, bättre kan det inte bli! Syster och jag va rätt så slut efter jogging i 60 centimeter snö, fick ta oss en tupplur mitt på gatan under en lyktstolpe med flingorna singlandes ner i ögonen... Vackert
In och vulgoäta glass med daim, gräddbollar, chokladsås, chokladpinnar allt på samma plate, mumsfilibaba! Melodifestivalen var ju inte mycket att hänga i granen förutom The Blueman group! Fy fasen vad coola de va! :D
Tittade oss igenom en seg film som inte hade någon anledning över huvudtaget, the Triangle (se den inte)
Ja det va väl min lördag i stora drag, just det vi shakeade lite rumpa med i hallen till Fruit Bats :) Sen sa vi god natt, ännu en lördag avklarad!

Kommentarer
Postat av: Paoww

flippin coats!



BAKOM DENNA DÖRR ÄR ROLLERBLADES ABSOLUT FÖRBJUDNA



that's all i'm saying.

2010-02-21 @ 16:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0