Shop til' you drop

En stor ROS till DinSko som har börjat sälja massa fina skor i storlek 35! Äntligen slipper jag lägga in sulor och inlägg i mina skor för att de inte ska trilla av de små fossingarna. De häs läckerbitarna har jag spanat in so far :)
En stor diss och massa rissmisk skickar jag till H&M som beslutat att sluta sälja de flesta av sina snyggaste plagg i storlek 32! Fy fan för dem! Ska jag behöva springa runt på L.O.G.G-avdelningen i framtiden eller? Kommer inte att hända kan jag säga! Över min döda kropp! Tur att jag fick tag i den här sötnosen (sista exet), kavajen jag hade tänkt köpa till med ganska markerade axlar fanns ju givetvis inte längre i min storlek, så grattis ni andra som får köpa den snyggingen! Så avundsjuk på er, den är verkligen underbar! Spets är min nya kärlek <3
Shopping med Rupert gick för övrigt finfint! Han klarade till och med av all tid vi spenderade på sminkavdelningen, underkläderna sparar jag till nästa gång ;) Jag fick i och för sig genomlida massa skjort-provningar. Skjortor som enligt mig ser exakt likadana ut allihop, men tydligen är det massa finesser på dem som jag håller på att lära mig nu. Nyttigt att byta shoppingsällskap mina vänner, man lär sig massa nytt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0