>-<

Jag har ont bakom ögonen, kan det bero på tre timmars sömn innan uppstigning kl 03.20? Varför denna tidiga timme, inventering på ICA. Inventeringen flöt på mycket bra, va faktiskt riktigt kul.
Inte kul att plinga på Beckas dörr och väcka alla i hennes hem för hon klickat (!) mitt samtal?! Pinsamt värre kan jag bara säga, men vad gör man inte för att vara med de vackra?
Ner på stan drog vi i alla fall och det råkade införskaffas en tröja :S Inte nödvändigt, men kul :P Inte kul att jag glömde tröjan i morfars bil som jag förresten tankat själv med vissa besvär. Tur det finns trevliga män som hjälper en :) Glufsade i oss en am. pizza lyckades vi med också. Just det jag skulle visst träna bort överflödiga kilon men det gör vi imorgon. Jobbade ytterligare några timmar till ist :)
Nu nyduschad och fattar inte varför denna jävla sida inte vill göra blankrader?! :O
Nu ska jag sova men imorgon mina vänner kommer ni få läsa :P

Kommentarer
Postat av: pensionären

det var ett tag sedan man hade ont bakom ögonen nu.

2010-01-06 @ 00:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0